woensdag 4 februari 2009

schandalig...

Het is toch erg....gewoon al vanaf de vakantie niks meer op mijn blog gezet...

Heb mezelf voorgenomen in het nieuwe jaar meer te bloggen...wil geloof ik nog niet echt lukken...:)

Maar goed...

We gaan het weer proberen...

Ik ben getagd door Ellemieke...en dat houdt het volgende in:

You have to open the sixth folder on your computer or hard drive, take the sixth picture there and publish it on you blog. Of course we want to hear the story behind it :) The tag you have to pass on!

Zo dus dit is de foto geworden...




Dit was mijn kleine boefie...vanaf het moment dat we der zagen waren we verkocht....ze was nog maar een paar weekjes oud op deze foto...na 10 weken mochten we haar mee naar huis nemen...we waren helemaal weg van der...helaas was het van te korte duur...ze wilde niet eten en werd ontzettend verkouden. Net na nieuwjaar overleed ze.

Het zijn foto's die ik niet zo heel vaak terug kijk helaas, dus wel heel toevallig dat deze foto eruit kwam...

Ik stuur de tag door naar de volgende mensen...

Yvon, Judith, Anja, Natasja en Paulien

Tot de volgende keer weer...

xoxo -manita-

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, idd schandalig.......heel schandalig.......maar goed dat je uitgedacht werd..... xxx jes, Claudia

Natasja Cats - Verbeek zei

awwwgus wat een droppie..wat zielig zeg dat ze er niet meer is :(

Ik zal van de week eens kijken wat er bij in de 6e map op de 6e plaats staat :)

Anoniem zei

Ach gossie, wat een schatje...Zo sneu dat ze er niet meer is...

Paulien zei

Ja het was ook een droppie, jammer dat het zo is gegaan.

Ik heb je "tag" beantwoord op mijn blog!

Anoniem zei

Die boefje van j is schatig hoor